25 - 28 juli 2012, Brädholmen i Oskarshamn, Fri entré


tisdag 7 juni 2011

En ny talang redo för talangjakten

Det har tillkommit ytterligare en deltagare i vår populära talangjakt, nämligen fjortonåriga Rebecka Sjögren från Oskarshamn. Vi önskar henne lycka till och låter henne berätta lite om sig själv:

"Hej!


Mitt namn är Rebecka Sjöberg är 14 år och jag går i högstadiet på Rödsleskolan, Oskarshamn.


Jag är väldigt intresserad av sång/musik och tar sånglektioner för en mycket duktig sångpedagog, Anna Rosén. En av de bästa sakerna jag vet är att stå på scen och jag blev jätteglad när jag fick möjligheten att ställa upp i Talangjakten.


När jag inte går i skolan eller sysslar med musik tycker jag om att läsa och självklart att umgås med mina kompisar. Dans är ett annat intresse.


Glada sommarhälsningar från Rebecka."

Kom och heja på Rebecka i Talangjakten som drar igång kl 20.00 onsdagen den 27 juli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar